Hvordan møte foreldre og barn på best mulig måte!

Vi gleder oss masse til å se barn og foreldre på mandag! Disse ukene har vært annerledes, men personalet har brukt tiden godt. Det har blitt ryddet og kastet, ommøblert , malt, spritet og vasket. Personalet har oppdatert seg på smitte og hygienetiltak. I denne perioden har vi også jobbet med endrings og utviklingsarbeid.

Hygiene og smitte troner hverdagen, men vi har også jobbet med å kunne møte dere best mulig.

Heidi, som jobber med endring og utviklingsarbeid  i barnehagen, har sent teori og oppgaver til personalet og fått gode svar i retur fra ivrige ansatte med mye innsikt.

I forbindelse med dette har vi også jobbet med hvordan vi som ansatt kan møte barn og foreldre på en best mulig måte når barnehagen åpner. Last ned link nedenfor.

Hvordan møte barn og foreldre på en best mulig måte når barnehagen åpner på mandag

Vi ønsker dere alle lykke til med ny og anderledes barnehagehverdag.

MVH Personalet i Kornberget barnehage